1 Haziran 2011 Çarşamba

Seri Katiller Ölmez

İçimdeki seri katili öldürememkten şikayetçiyim.Bende bir kaç seri katilin neden seri katil olduklarını araştrdım ve sonuç şu ki benim başıma böyle şeyler hiç gelmedi.Normal bir çocukluk yaşadım.Bende bisiklete bindim,düştüm.Bacağmdaki morlukların 50 tane olması için uğraştım.Yazbuz yedim.Her neyse size bir kaç seri katilden söz edeceğim ve aslında seri katil olmalarına hiç gerek olmadığını göreceksiniz.En azndan Serdar Ortaç dinlememişler.

   Bir Cinsel Suçlunun Portresi
Fred Jackson Tampson.Bu adam emekliye ayrılmş bir katil.Tabi gerçekten emekli maaşını falan alıyor.Öyle çok fazla adam öldürdüm artık emekliye ayrılim triplerine falan girmemiş.Ve yaptığı şey bir kıza tecavüz edip öldürmüş.Yaşlı ya canı çekmiş tabi.Her neyse sonra bu demiş ki madem 1 tane öldürdüm madem katil oldum devam edeyim o zaman.Ama önce küçük kız öldürdüğü anlaşılınca kaçmış bir çiftlikte çalışmaya başlamış ne kadar yaratıcı.Sonra çiftliğin sahibi genç kadına da tecavüz edip öldürmüş.Ordan da kaçacakmış ki polisler yakalamış.Bu polislere ''aferin çocuklar ben sizi denedim benim kadar iyi birer dedektif olabildiniz mi diye öğenmek istedim'' demiş.Bunu hapse atmışlar.Mahkemede küçük kızın babası buna ''linç edin onu,hadım edin onu'' diye bağırmış.Buda ''siktir git'' demiş.

  İnsan Eti Yemeliyim
Frank Howard.Küçük kızlarn hastası ve tam br psikopat.Sürekli kaçırdığı çocukların ailelerne mektuplar yolluyor.Mal mıdır nedir.Srfr acılarını her defasında deşmek için.Çocukken annesinden yediği dayaktan olsa gerek.Annesi bunu her dövdüğünde yaralarının acıdığını hissedermiş ve buda aynısını başka ailelere yapıyor.Mutlu ailelere.Ama bu adam çocukları öldürmüyor yada tecavüz etmiyor sadece onların etlerini parça parça kopartıp yiyor.Ve bir aileye şöyle bir mektup yollamış.''Kızınızı öldürünceye kadar dövdüm.Ama ona tecavüz etmedim.İçiniz rahat olsun.Öldüğünde hala bakireydi.''

  15'lik Cani
Bu katlin sorunları vardı.15 yaşındaydı ve öldürmek istiyordu,tecavüz etmek ve öldürmek.Masum gibi dururdu eğlenirdi,tam bir gençti.Ama onun tek istediği ölümdü.Evet ilk cesetleri 14 yaşında 2 tane çok yakın arkadaşı öldürmüştü.Tabiki ırzlarna geçmişti.Yatılı kaldığı okulun yan tarafında bir koru vardı.Oraya ''yasak orman'' deniyordu.Çocukların orada oynaması kesinlikle yasaktı.Oda orada oynamıyordu zaten daha çok ölüm kokuyordu orası onun için.Orayı seviyordu.Ama bence kızlarında suçu vardı.Büyük ihtimalle ''hey onbeşli onbeşli tokat yolları taşlı'' türküsünü söylemişlerdi.Oda dayanamamıştı.

  Düsseldorf Vampiri
Tam bir vampirdir.Birçok insan aynı anda öldürür.Birkeresinde 6 kadnı öldürmüş ve tacvüz etmişiti.Onun için zevkli olan ise kansız bir vücudu tecavüz etmekti.Kanlarını şırıngalara çekip damacanalara koyuyordu.Ve her katil gibi oda itiraf etmişti.Zaten katillerin yapısı budur.Anlatmak için yaparlar.''Her seferinde heyecanlanırım.Kan ve kadın bir arada bana çekici gelir.Fakat kansız kadınlar bana dahada çekici gelir.Benim sorunum burda.''Son konuşmasydı.

  Daha Fazla Öldürmeden Yakalayın Beni
''Çlgın Köpek'' diye tanınırdı.Chicago'nun medari iftirasydı.Onu yaklamak çok zordu.Kurbanlarını belli belirsiz seçiyordu.Yaş,ırk ,güzellik,çirkinlik gibi konulara bakmıyordu.O sadece öldürüyordu.Ve öldürdüğü kadınları temizliyordu.Çok titizdi.Katiller titiz olurdu ama bu çok titizdi.Ve o polislere''Daha fazla öldürmeden yakalayın beni'' diye bir mektup yollamış.Ama adresi belli değildi.Dalga geçmiş ibne.


Ve bana gelince bu yakalanan katillerden olmamak için bunları okudum.Merak etmeyin,benim kurbanım olursanız kafalarınzı kesip koruyacağım ve 30 kişiyi tamamladığımda güzellik yarışmasına sokacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder