8 Haziran 2011 Çarşamba

Ne Zaman Gideyim?

O gözlerinde ki hüzün var ya hani o mutsuzluk,benim hiç sevmediğim şey işte onu spatulayla kazımak istiyorum.Sırf sen gül,sen mutlu ol diye.Senin için istiyorum senin için.Bana deseler ki sen ondan vazgeçersen o mutlu olacak,o iyileşecek diye bir dakika düşünmem.Bana öyle bakma senin için yapmayacağım şey yok bilirsin.Özlediğim zaman nasıl olduğumu bilirsin.Aslında sen bilirsin çoğu şeyi sen.Bana dair herşeyi ben bile unutmuşken doğum günümü sen hatırlarsın...
Ama şimdi git diyorsun.Ölecekesin biliyorum..
1 saat daha yaşasan,10 dakika öksürmesen.Baylımasan bir süre olmaz mı ? Olmaz tabi ne çok şey istedim senden.Ama ölme be sevgilim.Beni aşkın varlığına ikna eden varlık,ölme.Tekrar kim oynayacak bu kumarı benimle.Kimse...
Senin gibi bir oyuncu bulamayacağım..Tanşmasaydık,bu oyuna hiç başlamasaydık ne olurdu? Sensiz de mutlu olur muydum?Belki olurdum ama umrumda değil sevgilim.Umrumda olan son dakikalarında söyle buradan gideyim.Senin son dakikalarını görmek istemiyorum.Korktuğumdan değil seni ölürken değil diriyken hatırlamak istiyorum.Bu yüzden söyle ne zaman gideyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder